Post by capernesaho on Mar 6, 2022 1:08:06 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Fast like a Fox ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Fast like a Fox IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ veel kristallen hacken ▞▞▞
▞▞▞ Fast like a Fox 2022 version ▞▞▞
Maar de besturing is te hard. Je telefoon vanaf de achterkant tikken is erg onhandig en het gebruik van de secundaire aanraakbediening laat je niet zo snel rennen voor dezelfde inspanning. En als je eenmaal snelheid hebt, krijg je hoofdpijn van de snel bewegende grond. Ik wilde dit spel echt leuk vinden
Een beetje buggy maar toch leuk
Te prominente videoadvertenties
Ik kan alleen maar zeggen dat het saai is, ik blijf als laatste komen.
De back-tappende functie werkt niet en de tutorial is volledig kapot. Ik zie echter dat andere mensen werken, dus ik denk dat het me gewoon moet zijn.
Zo'n slecht spel, beveel het niet aan, ik moest rage stoppen met besneeuwde wereldniveau, ik gooide zelfs mijn telefoon! Maak een aantal van de sprongen op om ze kleiner te maken
Ik hield en hou nog steeds van dit spel. Ik speel het opnieuw nadat ik vastzat op het allerlaatste niveau voor AGES. Het is erg leuk, en verrassend genoeg goedgekeurd door de leraar. Ik denk dat dat de reden is waarom mijn jongere zus er ook dol op is.
Het spel is hardstikke leuk en ik vind de bediening ook heel erg origineel, maar het gaat gewoon te lastig. Mijn mobiel vangt mijn telefoon niet op, zeker als ik een hoesje om mijn telefoon heb.Je hoeft niet eens te klikken, gewoon je mobiel heen en weer bewegen en je bewegingen censor doet het werk
Fast like a Fox Macera Oyunları ttgy
Advertentie na elk niveau. Te veel
Fast like a Fox Eventyr xoh
Ik vind het geweldig dat het iets nieuws probeert, maar de besturing past niet helemaal bij de gameplay. Hoewel een groot deel van het plezier van het spel voortkomt uit het snel meeslepen - snel is in de naam van het spel - is het triviaal eenvoudig om je vos op maximale snelheid te krijgen door gewoon hard genoeg met je telefoon te schudden en erop te tikken. Vertragen om edelstenen te verzamelen, gebruikt de mechanica echt, maar is niet zo leuk. Ik zou graag de besturing van een ander spel willen zien, waar het verkrijgen van een precieze snelheid zowel de leukste als de meest interessante keuze was.
Ik geef het een want ook al raak ik de achterkant niet aan, het loopt slecht slecht slecht slecht doet hetzelfde de andere modus
Geen respect voor mensen met gevallen
Bitdefender staat geen installatie toe, dit is de eerste app die ik tegenkwam die op deze manier een reactie kreeg van mijn antivirussoftware. Niet installeren!
2 makkelijk 4 mij
Het werkt goed geen reclame TOP
Gewoon niet leuk. Maakt geen gebruik van het feit dat sneller bewegen leuker is. Ik vond het niet leuk dat een van de eerste niveaus me probeerde te leren "vertragen" voordat ik zelfs maar enig plezier had gehad met bewegen.
Om de gouden vos en haan te ontgrendelen, moet je naar instellingen gaan en cheat-modus inschakelen, ik heb het hele spel voltooid, dus ik weet niet zeker of je het moet ontgrendelen of niet. Hou van het spel Als je het nog niet hebt gespeeld, jij zou moeten!
Dit spel is zo leuk. Het is een van de beste en we hebben de game ontworpen die ik heb gespeeld, ik wou dat vertragen een beetje gemakkelijker was voor de besturing, zoals een remknop lol
Is een geweldig spel
Touchgrind BMX 2 Spor slzk
Er is een storing waarbij als je sneller rent, de hele onderste helft van het scherm verstopt raakt door witte texturen en je geen kloven kunt zien. Ik hou van dit spel, maar ik kan niet vanwege deze glitch.
Leuk spel, het ziet er allemaal heel netjes en glad uit😉
Ik heb het even gespeeld maar verveelde me snel. Het is gewoon niet mijn type game.
Het spel is saai en hetzelfde en ik wordt na een tijd moe van dat ik op het scherm moet stoppen
Het spel reageert langzaam op springen.
Nou, dat is saai
Besturing beetje moeilijk maar verder leuk spel👍👍
HET IS SUPER HARD JE KUNT NIET ACHTERUIT GAAN DE SPRINGKNOP WERKT NAUWKEURIG EN DE HELFT VAN DE TIJD KUNT JE NIET ZIEN WAAR JE GAAT 1 STER HET SPEL ZUIGT.
Het laatste niveau is te moeilijk ik zit daar al 2 weken aan vast
Deze game is oplichterij alleen voor mensen die vingers hebben. Geen vos, gewoon een schildpad.
Super keta!
Saai basisconcept...